About Me

My photo
bandar sunway, selangor, Malaysia
Laman web ini THENEWPRO2U.com berfungsi sebagai saluran maklumat untuk mereka yang ingin mendapatkan maklumat tentang produk berkhasiat Monavie Acai Berry keluaran syarikat Monavie. Kami BUKAN Pengedar Tunggal, kami merupakan Wakil Pengedar Bebas yang berdaftar di bawah syarikat Monavie. Bagi mereka yang ingin menyertai kami, segala syarat adalah tertakluk di bawah syarikat Monavie. Lawati laman web syarikat Monavie di www.monavie.com

Followers

Tuesday, June 28, 2011

MonaVie ETHOS Leadership Seminar & Recognition June 2011

MonaVie ETHOS Leadership Seminar & Recognition June 2011

-NO-EXCUSE!!!-
VENUE: PALM GARDEN RESORT,PUTRAJAYA
DATE: 26 JUNE 2011
TIME: 2.OOPM - 7.OO PM






STAR 500 Achiever

STAR 1000 Achiever

Executive Bronze Achiever


CAROL NEESA MONAVIE

Executive Silver Achiever

Executive Gold Achiever

Executive Ruby Achiever

Executive Blue Diamond Achiever
-the fastest Blue Diamond Achiever in the World-
MR LIZAIMI & MR LEEROY

CONGRATULATION TO ALL QUALIFIERS..
ETHO'S GROUP
THE FASTEST GROUP IN THE WORLD!!!


Saya amat berbangga berada di dalam leadership ETHO'S GROUP MONAVIE ini..Kerana di sini sy dapat belajar bagaimana hendak berjaya dalam bisnes ini step by step..disini ilmu yang diberi mmg sgt bermakna..setiap trainning yg di buat, semuanya BEST!!!

Pada trainning yang lepas, di BANGI GOLF RESORT, saya belajar bagaimana hendak present menggunakan slide presentation dan marketing plan dari EN LIZAIMI (BLUE DIAMOND EXEC.) ,belajar tentang mengenali persoaliti diri kite, the do and don't while doing our prospecting dan bagaimana mengenal aura seseorang..dari IBU HANIM (PROFESSIONAL CONSULTER)..

Pada trainning kali ini, saya berlajar dari IBU HANIM, tentang HUMAN METRICS..bagaimana mengenali kunci PERSONALITI seseorg mengikut teknik2 approach yang boleh dan tidak boleh di lakukan.. Selain itu, saya juga turut terhibur dengan cara pembelajaran yang di ajar oleh ibu hanim..mmg BEST..Kemudian, saya juga belajar tentang KONSEP BISNES dalam ISLAM..dari USTAZ SALEHUDIN yang sungguh sporting dan BEST..semua pon turut bergelak ketawa dengan ceramah yang diberi oleh ustaz....

Yang paling BESTnya, kami dapat PIN pengiktirafan bg setiap level yg kami achieve..:) sy dapat pin BRONZE..alhamdulillah...TERIMA KASIH to all my upline yg byk membantu saya..EN ZAHISHAM,PN ZIANA,EN LIZAIMI,PN RUHANIZA, EN LEROY and expecially to my partner, NAZLIE yang byk menolong sy...dan x lupa juga pada FAMILY sy yg byk menyokong n memberi semangat kepada sy dlm menjalankan bisnes ini..wah panjang plak ucapan terima kasih ni..hehe..
ok kite smbg lagi acara2 yg ada pada hari tersebut..

PENCAPAIAN YG TERPANTAS DAN HEBAT,dalam masa 5 BULAN shj, LIZAIMI dan LEROY telah capai ke tahap BLUE DIAMOND!!! REKOD DUNIA plg cepat capai ke tahap ini..WOW...TAHNIAH MY UPLINE!!!! berbangga sungguh berada dlm MONAVIE group ETHO'S ni..:)
Sudah terbukti ETHOS MonaVie adalah group yang terbaik dan terlaju di Asia!
Tak lupe juga..kami amat berbangga sbb EN SHAH KHAN -THE FIRST INTERNATIONAL ROYAL BLACK DIAMOND -turut hadir dan memberikan tips2 dan motivasi yg cukup hebat..
antara kata2 yg beliau berikan adalah..if u want to EARN more, then u have to LEARN more..
sentiasa berISTIQAMAH dan SABAR dalam menjalankan ape jua pekerjaan...selalu berfikiran POSITIF dan berSOPAN.. 2 perkara yang manusia selalu sia2kan..iaitu KESIHATAN dan MASA..SUKSES adalah PILIHAN dan bukanlah KEBETULAN!!
ini lah yg dpt sy rumuskan dari trainning utk kali ini..diharap pada next trainning nnt kite crite lagi ye..


NEESA MONAVIE ETHO'S


No comments:

order form

Name:
Email Address:
Mailing Address
Mobile Phone Number
Name of Item
Quantity of Purchase
Size (If Stated)
Payment Method Maybank
COD
Delivery Method PosLaju
COD

create web form